Swedish candy



In Sweden it’s very common to pick your own mix of candy. We even have special stores that only sell candy. I missed candy a lot when I lived in South Korea. : )


Photobucket
Posted by: Mia

Nu blev man ju inte ett dugg frestad. :-(

Har vart smått sugen hela dagen, men nu tror jag nästan jag måste packa in mig och sonen i bilen efter att ha sett den där bilden. ;-)

Trevlig Helg!!

2009-08-14 @ 18:58:07
URL: http://woodland.blogg.se/
Posted by: malin

Hej! Första gången jag kikar in i din nya blogg! Har inte blivit så mycket internet under semestern! Skönt att hemresan gick bra och att ni verkar ha det bra här hemma! Nu gjorde du mig godissugen också! ha ha! :o) Ha en härlig vecka! kram kram

2009-08-16 @ 13:10:01

Write your comment here:

Name:
Remember me

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0