Tillbaka till vardagen


Nu är semsetern slut för i år och det är dags för mig att jobba en vecka innan jag återgår till mina studier. Fredrik och Freja ska vara lediga 2 veckor till. Min semester i år var bara 3 veckor men jag hann med allt jag vill hinna med på semestern.

En resa till Kolnården för att fira pappa som fyllde 60 och farfar som fyller 80, ett bröllop, en tur till Orust för att hälsa på Fredriks mormor och morfar inklusive shopping på smögen och en tur med båten, sola på stranden, bada, läsa bok och äta smågodis, ta tag i diverse projekt och avsluta diverse andra projekt, Frejas första campingtur, renovera färdigt i gäststugan och hinna 90 % färdigt i hönshuset, plocka svamp, koka hallonmarmelad, en kräftskiva och naturligtvis gosa med familjen. : )

Jag har tagit massor av bilder och kommer att lägga upp dem allt eftersom.

Hoppas att ni också haft en underbar semester!


Photobucket

Write your comment here:

Name:
Remember me

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0