Det var ett tag sedan


Här rullar vardagen på i ett rasande tempo. Jag har valigtvis fullt upp med studier, vardag och djur om man då adderar jul med en julälskande och överambisiös mamma blir det inte mycket tid kvar för bloggande. : )

Snön kom och lös upp under ett par dagar men nu har allt regnat bort och det är bara is kvar. Höll på att halka 3 gånger när jag kollade till djuren. : )

Just nu längtar vi efter julledigt men fram till dess är det bara att köra på. Fredrik har ryggskott och försöker bli frisk så att han kan komma tillbaka till jobbet och ordna julfest. Freja hostar så förskräckligt att hon varit hemma två dagar och kommer att fortsätta vara hemma resten av veckan. Jag julpysslar, städar, skriver uppsats som ska vara inne på torsdag och försöker dessutom sälja "röda faran" på blocket eftersom jag skaffat en ny bil.

Nya bilen får ni se vid ett senare tillfälle för nu är det dags för mig att återgå till studierna. : D


Photobucket

Write your comment here:

Name:
Remember me

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0