Ett ovälkommet avbrott


Som jag berättade tidigare sitter jag just nu och skriver det sista på min uppsats på grundnivå, det är rätt mycket finjusteringar som jag ska få till under denna vecka. Igår fick jag dock släppa allt för att ta vår katt Aka till veterinären. Han hade blivit biten av en huggorm, baktassen var tre gånger så stor som den ska vara och han hade väldigt ont. Stackars liten.

Idag är han i alla fall piggare. Vi har varit på kontroll hos veterinären och han har fått mediciner. Det verkar som att han kommer att repa sig bra. Tills han gör det är han dock tvungen att vara inne och hålla sig lugn något som han absolut inte gillar. Han som vanligtvis är ute jämt.

Hoppas att det lär honom att hålla sig borta från huggormar i alla fall. ; )


Photobucket

Write your comment here:

Name:
Remember me

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0