Oj, oj, oj...


...det var verkligen jättelänge sedan jag bloggade...förlåt.

Det har varit så mycket med förberedelser inför vintern, studier och att få vardagen att gå ihop så det har inte funnits utrymme för bloggen. Ska försöka hålla bloggen vid liv i alla fall vill inte behöva lägga ner den helt.

Nu har vi hunnit in i November och jag tänke just på att förra året vid denna tid var det snö ute, mycket snö. Vi skottade och skottade. Shishi var så liten att han knappt kunde ta sig fram i all snö. Just nu längtar jag efter snön man blir ju lite piggare då det blir ljust av snön. Framförallt är jag trött på all lera, det är helt omöjligt att hålla rent inne. Fast det är ju skönt att slippa skotta...

Det knasigaste av allt är att man fortfarande kan plocka trattkantareller. Eftersom det inte har varit frost ordentligt så finns det fortfarande hur mycket trattisar som helst att plocka, om man vill, vi har tröttnat för länge sedan. ; )

Nu har Freja somnat och det är dags för mig att ägna mig åt studierna. : )


Photobucket

Write your comment here:

Name:
Remember me

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0